BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 31, 2009

Rupa-rupanya, aku dah lama ada blog...

Ha3...Lawak gak rasanya...Selama ini, aku hanya tengok kawan aku punya blog je..Tak sedar plak, rupa-rupanya aku dah lama ada blog...cuma tak penah nak tengok balik jee...

Kisah ini bermula apabila rakan sebilik aku asyik suka je bukak blog die. Dah la guna komputer ak. Maklumlah, waktu tu, broadband die kena potong. Skang ni, die dah betul2 potong. Guna P1 w1max. Lajuu...Tapi kadang-kadang lembap gak. He3..


Setelah kebosanan tengok blog kawan aku, akhirnya, ak bertekad nak bukak blog. Time nak daftar blog, komputer ribaku berkata, "email ni dah guna la brader. kalo lu lupa password, nanti gua antakan password kat email lu. lu tunggu sat yek", begitulah kowt bunyinya. Aku pun terkejut lalu terpelik.

Aku mula berfikir, ble pulak aku bukak blog? Pikir2 punya pikir, rupa-rupanya, aku pernah bukak blog untuk bapa aku. Pada masa tu, bapa aku nak blog. so, ak just daftar. Last2, bapa aku tak gna blog ni, gara2 sibuk setiap ari kowt.Sebenarnya, bapa aku buat blog pasal nak letak all the thing about my family.

Skang ni, i will take over all of this blog..Hua3x..Tapi, aku selalu mintak bantuan rakan sebilik aku untuk make over this blog. Best gak. Boring2, bole taip. mengasah kepantasan menaip.

Dalam blog ni, aku still menjalankan niat murni bapa aku untuk letak all the info about my family. Daripada nenek moyang dulu, sampai la ke generasi sekarang. Supaya generasi akan datang tahu tentang sejarah hidup family ini....

Sekian.

0 comments: